IIIامیررضاIII

کاربر عادی
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. منظور شما داخل public_html باید اکسترکت بشه ؟
  2. میشه توضیحات بیشتری بدید چون من اصلا آشنایی با مجنتو ندارم ولی میخوام طبق تحقیقاتی که انجام دادم فقط روی مجنتو کار کنم چون میدونم واقعا فایده داره بگید در چه مسیری باید قالب رو استرکت کنم و در منو مدیریت چگونه باید تغییرات انجام بدم خواهشا کاملا توضیح دهید
  3. ممنونم از مدیریت این سایت بابت رسیدگی بی نظیرشون من میخواستم قالب برای مجنتو نصب کنم . تمام مراحلی را که گفتید من رفتم ولی یه جاهاییش را متوجه نشدم . من باید از روش زیر قالب رو نصب میکردم : روش دوم طبق تصویر زیر، پس از اکسترکت قالب خودتون، متوجه میشید که به جز دو پوشه base و default یک پوشه دیگر به نام قالب شما وجود دارد. وارد پوشه قالب شده و مسیر آن را مانند تصویر زیر دنبال کنید. (در این مثال پوشه fortis) اکنون باید پیکربندی مخصوص به این قالب را از محیط مدیریت فروشگاه خود انجام دهید. پس از وارد شدن به محیط مدیریت و رفتن به مسیر "سیستم -> پیکربندی -> طراحی" پیکربندی داخل عکس زیر را انجام دهید و دکمه ذخیره را فشار دهید. ----------------------------- در واقع شما در هر دو روش یک کار را انجام می‌دهید. مشخص کردن نام پوشه "بسته" قالب در قسمت طراحی (در روش اول default بود و در روش دوم fortis) مشخص کردن نام پوشه "تم" پیش فرض قالب در قسمت طراحی (در روش اول sm_viste بود و در روش دوم default) بعد از انجام کارهای گفته فراموش نکنید که یکبار کش را به صورت کامل خالی کرده و دوباره فهرست سازی انجام دهید. من قالب gadget را از سایت دانلود کردم آیا فایل زیپ را باید در داخل مسیر public_html/app/design/frontend باید آپلود و اکسترکت کنم ؟ و آیا بعد از انجام این کار اگر درست بود که فکر نکنم درست باشه چگونه باید داخل این مسیر "سیستم -> پیکربندی -> طراحی" ذخیره سازی شود که قالب فعال شود . ممنون میشم همراه با مثال من آموزش دهید .
  4. سلام من در مورد نصب قالب چندتا سوال داشتم ممنون میشم موضوع آموزش نصب قالب رو باز کنید. http://forums.magento-farsi.com/topic/250-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%AC%D9%86%D8%AA%D9%88/
  5. تنها صفحه ای که واسه من باز میشه همینه و اصلا نمیشه ارور رو باز کرد
  6. There has been an error processing your request من بعد از نصب هنگامی که در قسمت پنل مدیریت قصد ورود به قسمت های مختلف پنل را دارم پیغام بالا نمایش داده می شود . مثلا با ورود به اکثر بخش ها مانند فروش - سفارش ها / کاتالوگ - مدیریت محصولات / مشتریان - مدیریت و ... صفحه زیر که حاوی پیغام There has been an error processing your request می باشد ظاهر می شود . چیکار کنم که این مشکل حل بشه ؟ در ضمن در قسمت error log number که در تصویر می بینید مقدار عددی که جلوی آن هست برای هر بخش که باز میکنم فرق میکنه